loading...
املاک
nima بازدید : 50 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

بازار خبر: اکثر افراد به داشتن خانه ای با اندازه معمولی و مساحتی نه چندان بسیار خوشنود هستند. بیشتر افراد نیز این روزها در واحدهای آپارتمانی حیات می کنند، واحدهایی که نسبت به منزل های کهن بسیار کوچکتر هستند. با این حال ثروتمندان به داشتن چنین منازلی راضی نیستند و بسیاری از آن ها منازلی را خریداری می کنند که هزاران متر مساحت داشته و برای حیات چندین خانواده هم بسیار است.

 

بسیاری از افرادی که این منازل را خریداری می کنند، مدت بسیار اختصار در آن ها ساکن بوده اند و حتی گاه هیچ وقت در آن ها ساکن نشده اند، اما صرفآ به انگیزه داشتن پول بسیار این خانه ها را خریداری کرده اند.

 

Hala Ranch

5202 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های آمریکا

 

خانه ای واقع در ایالت کورادو آمریکا که در سال 2012 به قیمت 135 میلیون دلار ارزش گزاری شد. این خانه از کاخ سفید آمریکا بزرگوار تر است و از 15 اطاق خواب، 27 سرویس بهداشتی و امکاناتی امثال استخر، باق و دریاچه ماهیگری بهره مند است.

 

The Manor

5250 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

واقع در شهر لس آنجلس استان کالیفرنیا این خانه در زمینی بسیارعظیم با امکاناتی بی همانند واقع شده است. در چند سنه گذشته تعمیرات عظیمی به مبلغ 20 میلیون دلار در این خانه چهره گرفته است که ارزش آن را به دست کم 150 میلیون دلار افزایش داده است. صاحب فعلی آن فرزند یک میلیاردر فعال در مسابقات ساختاره یک است و چندی است که تصمیم به فروش آن گرفته است.

 

Maison de L’Amitie

5574 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

خانه ای واقع شده در فلوریدا که در سال 2004 توسط یک مولتی میلیاردر خریداری شد. این خانه از 20 اتاق خواب، پارکینگ 50 خودرویی و امکانات بسیار دیگری بهره مند است اما مهم ترین ویژگی آن کنار اختصاصی و زیبایی است که به صورت کاملآ انحصاری در پسندیدن ساکنان پیمان دارد.

 

Xanadu 2.0

6130 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

بیل گیتس در حال حاضر با ثروتی برابر با بیش از 80 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان است. به همین علت می طاقت چشمداشت داشت که خانه او نیز در میان کبیر ترین و گران ترین خانه ها جهان باشد. سازنده این منزل برای ساخت آن 63 میلیون دلار خرج کرد و انجام آن نیز 7 سال زمان برد. از امکانات بی همانند این فضا می طاقت به سیستم های الکترونیکی بی همتا، سیستم موسیقی یکدست در سراسر منزل و ساحلی با شن های وارداتی از دریای کارائیب اشاره کرد. ارزش فعلی این منزل 123.54 میلیون دلار برآورد زده شده است.

 

The Pensmore Mansion

6690 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

خانه ای که اغلب همانند یک قلعه است تا همانند یک کاخ. این بنای عظیم در حال آماده در مراحل نهایی ساخت خود قرار دارد و بدست یک کمپانی امنیتی بنا شده که از بتنی قدرتمند، سبک و بهینه در ساخت آن استفاده کرده است. سازندگان این خانه برآنند لغایت با سپریدن این سازه مقاوم کنند که مصالح فرآوری شده توسط آن ها بسیار توانمندتر از مصالح معمول است و می تواند در مساوی بلایای بسیاری به راحتی پایداری کند.

 

La Reverie

7860 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

فلوریدا شماری از بزرگ ترین خانه های عالم را در خود جای داده است. بزرگ ترین منزل این ناحیه در حال آماده بیش از 7500 متر مساحت داشته و در پسندیدن یکتا از میلیاردرهای سرشناس است. زمین این بنا در سال 1995 به بها 4.9 میلیون دلار خریداری شد و تا کنون قیمتی برای بنای اصلی تعیین نشده است.

 

Versailles

8360 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

خانه ای که در طول موعد ساختش چندین بار با توقف ساخت مواجه شده است اما سرانجام به مراحل نهایی ساختش دریافتی است. این بنا از امکانات بی نظیری امثال 2 سینما، 30 حمام، 15 اتاق خواب، 11 آشپزخانه، 6 استخر و پارکینگی با گنجایش 30 اتومبیل بهره مند است و پیمان است لغایت در آینده تقریبا  سهم برداری شود.

 

Fairfield Pond

10220 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

بسیاری از ثروتمندان آمریکایی در این ناحیه منزل ای را در برگزیدن دارند و تفریحات خویش را در این منطقه سپری می کنند. این خانه با 29 اطاق خواب، 39 سرویس بهداشتی و چندین استخر در وسط بزرگ ترین خانه های دانشمند پیمان دارد.قیمت این بنای عظیم در حال حاضر 170 میلیون دلار است و در منطقه به عنوان گران ترین منزل دنیا شناخته می شود.

 

Antilla

37160 متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

شهر بمبئی در هند به عنوان گرد از آلوده ترین و فقیرترین شهرهای جهان شناخته می شود، با این حال این شهر محل ساخت احد از کبیر ترین و گران ترین منزل های عالم است که ارزشی مساوی با 2 میلیارد دلار دارد. این خانه از بهترین امکانات تفریحی روز مستفیض است.

صاحب اصلی این منزل مدیر عامل شرکت مواد شیمایی هندی است که ارزش ثروت این فرد را به 43 میلیارد دلار رسانده است.

 

Istana Nurul Iman Palace

200 هزار متر مربع

 

بزرگ‌ترین خانه‌های مسکونی جهان+تصاویر

 

بزرگ ترین خانه دانشمند در حال آماده در اختیار سلطان فعلی برونئی پیمان دارد و به عنوان محل سکونت رسمی او شناخته می شود. این کاخ عظیم به 1788 اطاق خواب، 257 سرویس بهداشتی، 5 استخر و استبلی با 200 راس اسب مجهز است. از سایر امکانات آن می طاقت به مسجدی با ظرفیت 1500 نفر، پارکینگی 110 ماشینی و سالن های عظیم همایشات اشاره کرد. این قصر در حال آماده ارزشی مساوی با 1.4 میلیارد دلار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 685
  • بازدید کلی : 2,392